Helg och tid med familjen

Igår tog vi en riktig långpromenad.
På delvis nya slingrande vägar blev det en helt ny runda som vi aldrig gått tidigare.
Det är roligt att vara ute och gå och hitta nya bra, fina rundor.
 
 
Nästa gång vi går denna rundan ska vi packa ryggsäcken med kaffe och macka.
8,5 km kräver nästan en paus med kaffe.
 
Igår kväll var vi bjudna till Patriks föräldrar.
En riktigt trevlig kväll.
Vi fick en jättegod smörgåstårta full med handskalade räkor.
 
 
Idag var det dags för kaffekalas hemma i Vanered.
Pappa som fyller år på tisdag skulle firas lite i förväg.
En hel låda med fina köttbitar var en av presenterna från mig och mina syskon.
 
 
Jag bakade semlebullar i veckan så idag har jag fixat massa semlor.
Dessa lastade vi in i bilen och tog med till Vanered.
Så blev det kaffekalas med hela familjen Svensson.
 
 
Pappa blev firad och glad för sina presenter.
 
En bra helg med långpromenad och familjetid.
Redo för en ny arbetsvecka? 
Okej då 😉
Petra❤
1 Yvonne:

skriven

Hej Petra!
Efter en lång datapaus där jag inte har följt något flöde på bloggarna har jag nu fått lite lust igen.
Fint att se att du fortfarande lever ditt sköna liv med massor av måbraupplevelser. Vackra bilder lägger du ut också ut fortfarande.
Ha det fortsatt gott kära vän!
Kram Yvonne

Svar: Men ååååh, du anar inte hur glad jag blir för att du hör av dig igen. Har saknat dig och dina fina kommentarer. Jag blir alldeles varm i hjärtat.Här är det bara fint. Försöker att se något fint i varje dag 8ch dela med mig av det här på bloggen.
Förstår ditt pausande, datakrångel är inte något man orkar med.
Nu hoppas jag vi kan hålla kontakt igen.
Stor kram till dig. Ska kika in på din blogg med.
Petra Svensson

Kommentera här: