Min födelsedag

I onsdags fyllde jag år.
Började firandet redan i söndags med middag för hela familjen.
Jag fick så fina presenter och blommor, Tack snälla ni!
 
I onsdags på födelsedagen åkte jag och Patrik på en dagsutflykt till Helsingör och Helsingborg.
Vi började med Helsingör.
 
 
Promenerade runt i de smala små gränderna utanför shoppinggator och vimmel.
Njöt av en god klassisk dansk frokost.
Smørrebröd, öl, snaps och sen wienersnitzel.
Vi shoppade lite i butikerna och framåt eftermiddagen tog vi färjan till Helsingborg.
 
Passade på att strosa runt lite i sundets pärla och fikade på anrika Fahlmans konditori.
 
 
 
Födelsedagsbuketten från blomstertorget i Helsingör ser ni här till höger.
Så underbar bukett.
 
Vi hade en kanonfin dag.
En riktigt riktigt härlig födelsedag hade jag.
 
 
Skall spara den här födelsedagen i min minnespåse.
Det är helt säkert!
Petra❤🌹
 

Kommentera här: