3-års kalas och vårkänslor

Igår var vi på kalas hos min systerdotter Lovisa som fyllt 3.
Massor av presenter och härliga skratt.
  
 
 
 
Det är viktigt med många paket när man är liten.
Men lektunneln var nog en av favoriterna.
Alla skulle testa krypa igenom, till och med mormor!
 
 
 
Min syster hade gjort en fantastiskt fin Hello Kitty tårta.
Så fin och god.
 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
 
Idag kunde jag inte låta bli.
Efter en sväng till stan och en titt på Blomsterlandet hade jag köpt årets första violer.
Planterade i eftermiddag och nu är det lite vår på vår trappa.
 
 
 Och på verandan. 
 
 
Jag vet att det är tidigt men jag plockar väl in de små raringarna om det blir minus.
Så tänker jag!
För nu kunde jag inte stå emot längre.
 
Nu är helgen snart slut och som vanligt gick den alldeles för fort.
Kram P ❤
1 visells.blogg.se:

skriven

Skönt att se vårblommor, längtar efter värme. Kram

Kommentera här: