Sephora grejerna

Mina saker i min gottepåse från Sephora var dessa!
Har testat ett par av dem idag i duschen.
Mmm vad gott det doftar, känns väldigt lyxigt!
 
 
♥♥♥
1 Anna Törngren :

skriven

Härligt med lite lyx. Det var länge sedan jag unnade mig det.
Beundrar er för att åka på shoppingtur till Malmö, det hade nog inte jag klarat,gillar verkligen inte stora shoppingcenter eller shopping över huvudtaget faktiskt, det blir liksom panik.

Kram
Anna

Svar: Hej! Shoppingturen berodde mycket på att vi skulle spana in de butiker som vi skickat dit på vårt jobb. Både Ecco och Gräddbullerian har vi skickat från M2. Men så är det ju även så att shopping är ett av mina intressen. Jag är nog tvärtom om mot dig. Shopping kan få mig lugn och glad. Tur vi är olika! Ha det fint. KRAM.
Petra Svensson

Kommentera här: