Nyårslediga

Nu är det lediga lata dagar en hel vecka.
Det skall bli riktigt skönt.
Vi började ledigheten med en långpromenad i Halmstad.
Solen sken igenom molnen och vi fick en skön promenad.
Flygplanen hade ritat streck på himlen.
Eller Kima som jag kallade flygplan när jag var liten.
 
 
Efter promenaden tog vi oss en god fika på Skånskan.
Sen var det dax att bege sig hemåt.
En bra start på vår lediga vecka.
 
Ikväll har det varit hemmamys med goa Maya.
Provsmakade de goda Romtryfflarna som min svägerska gjort.
Mumsiga var de, tack fina Malin!
 
Imorgon är det årets allra sista dag.
Den sista dagen 2013 och Nyårsafton.
 
Jag önskar er en fin avslutning på 2013♥
 
Tack för att du kikade in hos mig,
Kram Petra♡
1 Merja:

skriven

Gott Nytt År Petra o Patrik!! Ha en bra dag o ledighet!! Så skönt o va ledig!!! Kram

Svar: Gott nytt år till dig med. Kramar från oss båda♥
Petra Svensson

Kommentera här: