Det doftar nybakt i vårt hus

Idag var det min långa arbetsdag. Jobbar 06,40-17,00 på måndagar! Ikväll har jag varit ensam hemma så jag har passat på att baka vetebröd. Tycker det är kul att baka just vetebröd. Jag är riktigt bra på det om jag får skryta lite med mig själv. Fem stora vetelängder låg på jäsning när Patrik kom hem ikväll. Så alldeles snart blir det provsmakning! Kan bli ett glas kall mjölk till tror jag, det är ju SÅ gott.

 


 Visst ser det smaskigt ut?

Nu bli det tv-kväll, idag är det ju "Hustoppen" klockan 21. Det skall jag se! Sen skall jag stoppa allt vetebröd i frysen.
Ha en bra måndagkväll.

1 Stina:

skriven

MUMSIGT!

2 Kristel:

skriven

De har du så rätt i... Baka är du riktigt duktig på. :) det ser sååå himla gott ut! Kram

3 Kristel:

skriven

De har du så rätt i... Baka är du riktigt duktig på. :) det ser sååå himla gott ut! Kram

Kommentera här: