6 December

Kallt idag!
-11 grader när vi kom hem från jobbet.
Jag har bara gjort det allra nödvändigaste hemma idag.
Mata fåglarna, tagit ut Maya på en minipromenad
(hon frös och var ute si så där 2 min)
och fixat lite kvällsmat.
Sen har jag bara tagit en varm dusch och efter det
suttit i soffan med massa tända ljus runt om i huset.
Jag knäppte en bild på ett av mina inköp från Liseberg.
 
 
Tycker de är så himla fina.
 
Idag blev jag uppvaktad av flickorna på jobbet.
En fin "låda" från NK.
De vet vad jag gillar, girlsen på jobbet.
Jag fick en lyxig tvål och en skrubbis kräm
för händerna som jag skall använda till våren när jag jobbat
i min garden. Och två små söta
porslinsfigurer.
Allt vackert inslaget och överlämnades i NK påse.
That´s the way I like it.
Tack tjejer♥
 
Fick en glad överraskning till på jobbet idag!
Vi har fått en ny kund.
Efterlängtat kan man verkligen säga.
 
Nu är det snart kaffedax här hemma.
Vi längtar till fredag och helg!
Och snart är den här........Fredagen.
 
Ha det mys.
 
KRAM

Kommentera här: