Tisdag och gråväder

Gråa dagar och kallt, ingen höjdare tycker jag.
Hade hellre haft si så där -5 grader och ett snötäcke på marken.
Det gäller att försöka pigga upp sig.
Ikväll var det i alla fall inte halt på vägen så det kändes lättare att promenera utan halkrisk.
 
Hittade de här skorna på nätet och drabbades av en riktig
Vill ha - känsla.
Såååå fina.
 
 
Priset var så klart hutlöst.
Den enda trösten just nu är att storlek 37 är slutsåld för tillfället.
Så inga skor för mig ( än så länge ).
Men som sagt VILL HA!
 
 
Ikväll fixade jag ett fruktfat till myset vid tvn.
Smög med två fyllda chokladhjärtan på fatet!
 
Ikväll börjar Badhotellet igen, älskar denna danska serie.
Sommar, hav och härliga karaktärer.
Klockan 21 sitter vi bänkade. 
 
Kram P ❤
 
1 Anna Törngren:

skriven

Åh sötsöta skor. Ibland är det tråkiga så bra...

Kramar
Annapanna

Svar: Smart sagt av dig! Kram till dig Annapanna
Petra Svensson

2 Yvonne:

skriven

Jag har oxå hellre snö och kyla än detta gråväder. Älskar ju snön. Hoppas att vi får snö igen innan det är dags för våren.
Ha det fint i ert mys!
Kram

Svar: Vad roligt att du hör av dig. Jag tänker ofta på dig och hur du mår. Känns som jag känner dig fast vi aldrig mötts. Kram till dig fina Yvonne.
Petra Svensson

Kommentera här: