Mitt fina fynd

I tisdags åkte jag hem till Vanered och var med mamma och pappa.
Det är väldigt segt att vara hemma och inte ha jobb.
Det passar mig inte alls.
 
Efter att ha ätit middag, mammas köttbullar åkte vi en sväng till Hyltebruk.
Vi handlade lite mat och så klart semlor!
Det är pappas favorit.
 
Sen åkte vi till Andra handen, en loppis som sköts av långtidsarbetslösa i kommunen.
Alltså, så mycket fina saker och möbler.
Till superbra priser.
Där fanns ett brunt skåp som jag blev väldigt förtjust i.
Men var skulle jag kunna ha det nånstans?
 
Hittade två Malm-ljusstakar, en Kockums emaljerad gryta med murgrönsrankan på och två silverbrickor.
Köpte också dessa små söta moccakoppar, 8 stycken för bara 75 kronor.
 
 
Efter att ha fyndat åkte vi hem till Vanered och mumsade på goda semlor och drack kaffe.
En helt ok dag tycker jag.
 
Det gäller att hålla humöret uppe, men det är inte lätt alla dagar!
Petra 💖

Kommentera här: