Första veckan på nya jobbet

 
Nu har jag jobbat en vecka på nya jobbet.
Det känns jättebra och alla är så trevliga och snälla.
Har redan lärt mig massa nya saker.
 
Fick en fin "Välkommen till jobbet" blomma på
Alla Hjärtans Dag.
 
 
Jag var så trött på kvällarna i veckan.
Somnade tidigt varje kväll.
Så är det väl när hjärnan går på högvarv.
 
På Alla hjärtans dag bjöd jag hit
Mamma och Pappa på pizza och vin.
Mysigt och gott❤
 
Igår röjde jag väck all vinter ute.
Granris och vintrigt pynt i trädgården plockades bort.
 
En modig liten krokus tittade upp under lite granris.
 
 
Jag kunde inte motstå att köpa några små violer i fredags
på Petras Godis & Grejer i Oskarström.
Igår planterade jag violer ihop med julrosor.
Tillsammans får de symbolisera vårvintern.
 
 
Idag har vi varit på kalas hos Lovisa.
Imorgon fyller den lilla solstrålen 5 år.
Mosters 💗
 
Nu tänker jag snart ta kvällen.
Har en fruktansvärd huvudvärk och den måste nog sovas bort.
Petra 💕 

Kommentera här: