Utslagen

Sedan i fredags har jag legat i soffan.
Först halsfluss och feber.
Kändes lite lite bättre i söndags.
Men så kom en megaförkylning och tog mig.
Så nu är det typ femte dagen med halsont, förkylning och täppt näsa.
 
Vårdagjämning Idag.
Mitt björkris med fjädrar var täckt av nysnö idag på morgonen.
 
 
Våren! 
Var är du?
I år känns det som den inte vill komma till oss.
 
Idag tog vi en liten promenad i trädgården Maya och jag.
Kallt om tassarna är det.
 
 
 
Idag fyller min goa mamma år.
Hela familjen samlades i söndags och firade henne hemma i Vanered.
Tur jag orkade vara med på kalaset.
 
Mamma hade gjort så fin mat och dessert.
Och fina våriga bakelser till kaffet.
 
 
Titta så fina!
 
Grattis min fina goa mamma på födelsedagen.
Ikväll ska jag ringa och höra om hon haft en fin dag.
Utflykt skulle det visst bli idag😍
 
Petra❤

Kommentera här: