Att samla på bra upplevelser

Många som jag tycker om och umgås med säger att
jag är så bra på det där med upplevelser och att njuta av stunden.
 
Jag tänker inte på det själv,
men mina vänner har säkert rätt.
 
Att vara med de som jag älskar och tycker mycket om gör 
mig stark. Att samla på bra upplevelser och minnen.
Det tycker jag om.
 
Igår var en sådan kväll.
Jag och några av dem jag älskar väldigt mycket hade en 
jättefin kväll på badplatsen i Krogsered.
 
Vi badade, lekte, grillade och fikade 
Och badade igen!
 
 
Ljummet vatten och så glada somriga barn som skrattar och plaskar i vattnet.
Härliga sommarljud.
 
 
Min syster och hennes familj 
Mamma och pappa
Min man 
En riktig vän
 
Och jag!
 
En kväll jag skall spara för alltid i min minnespåse
 
En sån där perfekt sommarkväll som man skall ta vara på och njuta av.
Petra❤

Kommentera här: