När allt känns bättre försvinner orosklumpen i magen

Har varit ett lite oroligt dygn.
Vår lilla kisse var inte bra igår när vi kom hem från jobbet.
Oroligt och lite ledset blev det här hemma.
Hon ville inte röra sig alls och hade ont.
Vad hade hänt vår lilla pärla?
 
Idag på jobbet har jag tänkt på och oroat mig för mitt ❤
Men när vi kom hem idag........
Möttes vi av en piggare kisse Maya som ville ut en sväng.
 
 
Härlig känsla att se att hon piggnat till.
 
Ikväll har vi myst till det lite.
Pressokaffe, vaniljglass med havtornssås💛
Fantastiskt god efterrättssås som jag fått av min svägerska i födelsedagspresent.
 
 
Ikväll ska jag läsa vidare i boken om Byvalla.
Kanske är lättare att fokusera på läsningen ikväll när vår kisse Maya mår bättre.
 
 
Allt känns bättre nu.
Åsså fredag imorgon!
Petra❤
1 Chapmans Dagbok:

skriven

Skönt att eran Maya också är bättre. Det är konstigt med katter. De har ofta en förmåga (peppar, peppar) att självläka relativt snabbt. Önskar er en trevlig helg. För oss blir det nog en tur ner till Österlen. Kram Ing-Mari

Kommentera här: