Alla dessa j***a lösenord

Överallt ska man logga in.
Man ska ha ett superduper starkt lösenord som ingen kan knäcka.
Gärna med både versaler och gemener och ett par schyssta specialtecken.
Inget problem att hitta på ett.
Men så ska man ju komma ihåg vilket j***a ord man valt.
 
Skulle beställa jeans på Lindex.se idag.
 
 
Klickade i vad jag skulle ha och gick vidare till kassan.
Tvärstopp!
Det gick inte logga in hur mycket jag än försökte.
Till slut ringde jag Lindex kundtjänst som hjälpte mig.
Oss kundtjänstkollegor emellan så löste vi med glatt humör mitt problem.
 
Så nu är det bara att vänta på att jeansen kommet i postlådan.
 
Sen var det dags för nästa utmaning.
Skulle beställa en födelsedagspresent på en annan webshop. 
Grrr! Nytt lösenord och användarnamn.
Här gick det däremot snabbt att få sitt glömda, i detta fallet användarnamn via mail.
 
Så nu är nya brallor och en födelsedagspresent hemklickade.
Det är riktigt bra att shoppa på nätet om man bara kommer ihåg sitt lösenord.
 
Tar min man, kissekatt och boken med mig till sängen strax.
Kryper ner under täcket och läser en stund innan John Blund kommer.
Petra❤
 
 

Kommentera här: