Härlig höstdag

Efter att ha varit inne det mesta av dagen och städat, lagat mat och sytt gardiner ville jag bara ut.
Ut i solen som hittade ut ur molnen i eftermiddag.
 
Kaffe ute i solen med Maya.
Åååh att få sitta på trappan och sticka näsan mot solen så här i slutet av september känns
skönt konstigt.
Jag får nästan lite panik över att de här dagarna varit så få den här sommaren.
Länge kommer vi få stå ut med mörker innan en ny sommar kan värma oss.
 
Vi tog en cykeltur efter kaffet.
"Vår runda" som vi cyklat så många gånger den här sommaren.
Rundan är lite drygt två mil och innehåller lagom tuffa backar!
 
Stannade till och köpte höstblommor.
Hela cykelkorgen blev full.
 
 
Med de fina blommorna i cykelkorgen trampade vi hemåt.
Stannade och tog en paus där Nissan är som vackrast
 
 
Min svärfar sa en gång när vi var ute på Nissan i vår båt,
"-Försök att få med lika mycket vatten som himmel när du fotograferar!"
Det brukar jag tänka på!
Ett bra tips från svärfar Thord.
 
 
Såna här dagar vill jag trycka på paus och njuta länge.
 
Jag behöver mer sånt här för att orka en hel vinter!
Petra🍁
1 visells.blogg.se:

skriven

Hejsan! Det var ett tag sedan jag var inne på bloggen, ni är så pyssliga och allt blir så fint och mysigt. Kram

Kommentera här: