Första metare-dagen

Kristi himmelsfärdsdag är även första metare-dagen. 
I eftermiddag åkte jag, min syster och mina systerdöttrar på fisketur.
 
På bryggan i Stensjön hade vi en rolig eftermiddag.
 
Lotta, Isabell och Lovisa 
 
Jag och flickorna.
 
 Isabell.
 
Vi fick både abborrar och mört.
 Alla fick efter ett par timmar i en hink komma tillbaka ner i sjön.
 
Men som bekant så blir man hungrig på sjön. 
Vilken tur mamma och pappa / mormor och morfar kom med fika.
 
Lovisa och morfar.
 
Vattnet var ljummet och vi passade på att bada fötterna.
 
Synd att det inte är en badvänlig sjö! Då hade vi doppat oss.
 
Solen och vinden var härligt varm i eftermiddag.
 
 Jag och Isabell passade på att mysa tillsammans i solen💕
 
När vi kom hem till Vanered plockade vi fram krocketspelet och spelade en omgång.
 
 Efter matchen lade jag och Lovisa oss på gräsmattan och busade 💕
 
En härlig dag tillsammans med mina favvotjejer!
Kram P 🌸 
1 visells.blogg.se:

skriven

Vilken mysig dag du haft med söta små tjejer. Kram

Kommentera här: