Mayas födelsedag och Sveriges Nationaldag

Idag fyller vår lilla Maya år.
Vi har firat henne idag.
 
Här är vi alla tre ❤
 
En jordgubbstårta till kaffet blev det idag.
 
 
Vädret var riktigt skönt och vi har varit ute massor.
Maya älskar ligga i skuggan under nån buske och spana när det är varmt.
 
En stor somrig bukett blommor plockade jag och satte på bordet på uteplatsen där vi har
håll till det mesta av dagen.
Tyvärr har jag lyckats bli superförkyld i värmen.
Så idag har jag mest vilat.
 
 
Ikväll har vi alla tre ätit räkor och njutit av Sveriges Nationaldag.
Födelsedagskatten myser nu i uterummet.
 
Själv ska jag gå ut och hala flaggan.
Hela dagen har den vajat så vackert i vinden.
Vår blågula flagga är verkligen vacker mot den blå himlen.
Leve Sverige och stort grattis på födelsedagen vår goa älskade kisse Maya.
 
 
Hos oss firas födelsedagar ordentligt, även om man är kisse❤
Kram P ❤ 
1 Anonym:

skriven

Mysiga ni som firar er lilla Maya! Hon känner sig nog riktigt uppskattad och älskad. Tänk bara att få räkor, mums för en liten kisse!
Vi har inget datum att fira Jamaz eftersom hon är en liten hittekatt, men hon får räkor ibland ändå och det gillar hon.
Det har varit en fin Nationaldag med härligt väder även här.
Ha det fint kära vän! Kram

Svar: Tack fina du för din kommentar. Stor kram från mig!
Petra Svensson

Kommentera här: