Nystädat och sprayat

Kom hem sent från jobbet i eftermiddag.
Ville inte alls sätta igång med städningen, hade helst velat lägga mig i soffan och läsa.
Men, icke sa nicke.
 
Det var bara att slänga ut mattorna och sätta fart.
Hur det än är så är det ju så skönt när det är nystädat till helgen.
 
När städningen var avklarad plockade jag en bukett blommor i trädgården och
så fick jag testa mitt nya doftspray som jag fick på posten i veckan.
Washologi by Viktoria.
Valde "Doft av längtan",bomullsblomma.
Jag beställde min flaska på Tulipa.se hos fina Mariette i Knäred.
 
 
Sen drog vi till skogen och plockade kantareller.
En liten snabbrunda för att få lite luft.
När vi kom hem doftade hela huset fantastiskt gott.
 
Nu kan första helgen efter semestern komma.
Fredag imorgon = härligt!
Kram P ❤ 

Kommentera här: