En omgång grötbullar

Ikväll efter promenad och kvällsmat bakade jag en 
omgång grötbullar.
Mammas recept på frallor med kall havregrynsgröt i.
De är saftiga och goda och passar perfekt i picknickkorgen.
Så det var definitivt läge att baka en laddning ikväll.
 
 
Nu regnar det ett perfekt sommarregn här!
Det känns som om hela trädgården sjunger -Jaaa Jaaa Jaaa mera regn!!!
Jag har kurat in mig i min läsfåtölj i uterummet och skall fortsätta med nya boken.
Kvinnan på tåget av Paula Hawkins.
Den verkar spännande tycker jag. 
 
 
 
Jag orkade inte laga matlåda ikväll, fantasin är slut nu så här innan ledigheten.
Så imorgon, gud förbjude blir det Finduslåda till lunch.
 
Nu är det bara 4 dagar kvar att jobba innan semestern så då får man köra Finduslåda;-)
 
Ha en fin kväll.
Kram P ☔

Kommentera här: