En koll i blåbärsskogen

Ikväll i hällande regn gick vi en promenad i skogen.
För några år sedan plockade vi massor av blåbär på ett ställe som ligger en bra bit från skogsvägar. 
Under flera år har det varit dåligt med bär på detta undangömda ställe.
Men nu!
 
 
Massor av bär!
Lyckliga jag som har ett så bra blåbärsställe på promenadavstånd.
 
 
Ikväll plockade vi bara några som vi åt direkt.
Men snart, mycket snart skall jag dit med en spann!
 
Imorgon börjar semestern🍓
Härliga känsla🍓
Kram P 🍓
1 visells.blogg.se:

skriven

Ha en super bra semester. Kram

2 Anna Törngren:

skriven

Lyckliga du!
Här har det förmodligen varit för torrt men jag ska göra en check i helgen hur det ser ut bland blåbärsriset.

Skön semester på dig!
Anna

3 Yvonne:

skriven

Färska blåbär är gott - mums! Bara inte sååå kul att plocka om man vill ha många. Jag får ont i ryggen. Men ibland får man lida lite extra för det goda.
Tack för namnet på min buske! Har aldrig hört det förut.
Ha en fin helg kära du! Kram

Kommentera här: