Fredag, fika och nya shorts

Fredag och ett par lediga dagar väntar.
Vi passade på att njuta av solen i eftermiddag, nu väntar visst en regnig vecka i Halland
om man ska tro SMHI.
Efter sen lunch hemma i trädgården tillsammans med Maya åkte vi en tur.
Stannade på mysiga Solhaga i Slöinge och fikade.
Det är minsann ett ljuvligt litet ställe!
 
 
Kan lova er att raw food kakan i mitten är underbart god!
Kaffet serveras i gamla tunna kaffekoppar och det gör att det smakar extra bra.
Sen åkte vi till Gödastorp.
Behövde några nya blommor i amplarna vid vardagsingången.
 
Ikväll har vi suttit ute i trädgården och njutit av den ljumna sommarkvällen.
Jag passade på att klicka hem lite smått och gott från nätet idag.
Jag hoppas verkligen de här shortsen är bra när de dimper ner i postlådan nästa vecka.
Fina tycker jag!
 
 
Några hårvårdsprodukter och ett par skor blev också klickade ner i varukorgen idag.
Nu blir det en stund i uterummet i min korgstol med boken.
Mys, det gillar jag.
 
Trevlig helg till dig,
Kram P 🌸 
 
1 visells.blogg.se:

skriven

Mysigt sätt att börja helgen på. Kram

Kommentera här: