På legoutställningen

Igår hade vi en härlig lördag!
Vi började dagen tillsammans med min systers familj.
 
På stadsbiblioteket i Halmstad hölls en legoutställning.
Fantastiska byggnader enbart bestående av lego.
 
 
Här spanar jag och flickorna på de fina tågen som åker runt på en lång räls.
 

 
Efter utställningen blev det en tur till leksaksaffären.
Oj vad det finns mycket saker små tjejer vill önska sig!
 
 
En riktigt mysig lördag tillsammans hade vi!
 
Senare på eftermiddagen var Patrik och jag på barndop.
Patriks systerdotter och mitt kusinbarn lilla Elin, döptes igår.
Ett vackert barndop som avslutades med en trevlig middag tillsammans med familjen.
 
 
En dag att spara i min minnespåse.
 
Kram P
 
1 visells.blogg.se:

skriven

Vet du hur länge legoutställnigen håller på? Det finns ju en hel del barnen kan önska sig nu förtiden.

Svar: Legoutställningen var slut igår tyvärr. Mycket sevärd tyckte vi.
Petra Svensson

Kommentera här: