En luddig dag

Vaknade i natt med huvudvärk och nackont.
Inget hjälpte, bara ont ont ont.
Så jag stannade hemma i sängen istället för att åka till jobbet idag.
 
Framåt förmiddagen gav jag mig av till jobbet.
Men varken huvudvärk eller nackvärken gav med sig.
 
Efter kiropraktorbesök i eftermiddag hoppas jag att värken snart släpper.
En dag som känts konstigt luddig.
En sådan där dag man bara vill ska ta slut.
 
 
Jag hoppas att massagen och behandlingen hos kiropraktorn, i kombination med en natts sömn 
kan hjälpa mig att komma tillbaka på banan imorgon.
 
Värk är ett sattyg, det är bara att konstatera.
Kram P ♡
1 Yvonne:

skriven

Hoppas att du fick lindring vännen!
Kram

Svar: Jodå, bättre är det i alla fall, kram kram.
Petra Svensson

2 Anonym:

skriven

Stanna hemma en dag till och vila. Ta hand om dig. Hälsar Annie

Svar: Skulle jag kanske gjort, men jag klarade dagen på jobbet i alla fall. Tack snälla för att du bryr dig om mig. Kram till dig Annie.
Petra Svensson

3 visells.blogg.se:

skriven

Värk är verkligen inte något roligt ,man får vara glad åt varje dag man bara har små krämpor. Kram

Kommentera här: