Eftermiddag i Torekov

Igår blev jag bjuden på en utflykt till Torekov.
En riktigt fin eftermiddag.
 
Vi började med promenad vid havet.
Hallands Väderö såg ensam och tom ut där ute i havet!
Till sommaren vill jag åka dit en solig dag.
En så vacker plats 
 
 
Utsikten mot Kullenhalvön är också riktigt fin.
Alldeles ödsligt och stilla på stranden denna eftermiddag.
På något sätt var det så rogivande att bara strosa runt där på den öde stranden.
 
 
Vinden var kall och temperaturen nära nollan.
Med luvorna på vid stranden och en värmande puss❤
 
 
När klockan närmade sig tre var det tea time.
Patrik hade bokat Afternoon Tea till oss på Torekov Hotell.
Inne i restaurangen sprakade brasan och det var så mysigt och varmt.
 
 
Vi valde ett bord med utsikt över havet och tog för oss av allt det goda.
Titta bara!
 
 
Allt möjligt gott att välja på.
Till allt det goda valde jag ett te som jag måste hitta att köpa hem.
Ett te grönt te med päron och ingefära. 
När vi lämnade Torekov gick en glödande sol ner i havet bakom oss.
Vi hade en jättemysig eftermiddag tillsammans.
 
Idag blir det födelsedagsfest, hela familjen kommer på middag så nu får nog
värdinnan/födelsedagsbarnet sätta fart!
 
Ååååh vad kul det ska bli!
Tror jag börjar med promenad och sedan dukning innan jag går på matlagningen. 
 
Ha en fin andra advent!
Kram P ❤
1 visells.blogg.se:

skriven

Stort grattis från oss.Kram

Svar: Tack snälla ni
Petra Svensson

2 Yvonne:

skriven

Mysiga ni är! Smaskigt på flera plan.
Kram

Svar: Gullig kommentar.
Petra Svensson

Kommentera här: