Ny bok

Började läsa en ny bok igår kväll.
Denna gången blir det en svensk ny författare.
 
En bok som mamma och jag köpt ihop.
Den verkar väldigt lättläst och kan bli lite smårolig.
 
Det gäller att varva sitt läsande lite tycker jag.
Roligt, sorgligt, spännande och fängslande.
 
Boken i knät just nu heter
Pastor Viveka och tanterna.
 
 
Boktips någon?
Kram P💕
1 Yvonne:

skriven

Hoppas att boken lever upp till den lovande titeln! Låter som en rolig historia.
Jag läser just nu ännu en bok av Preston&Child: Blue labyrint. De skriver så otroligt spännande böcker, ca 500 sidor som räcker länge eftersom de endast finns på engelska. Dessutom händer det att jag behöver en paus ibland för att det blir så läskigt spännande.
Ha det fint! Kram

Svar: Oj oj oj. Det låter som mastodontläsning! Du är inte dålig som läser så tjocka böcker på engelska. Spännande och mysigt att ligga i husvagnen där på Öland och läsa. Kram fina du.
Petra Svensson

2 visells.blogg.se:

skriven

Hur går det med ljudböckerna?

Svar: Hi hi, det har jag lagt ner. Gillar den traditionella boken bäst!
Petra Svensson

Kommentera här: