Cirkus Olympia

Sommartid! 
Hur ljuvligt är inte det ordet?
Jag gillar sommartid. Ljusa långa kvällar.
Vi har haft en lugn söndag här hemma.
 
I eftermiddag var det cirkusdags.
Jag kan lova att det var glad liten Isabell som förväntansfull åkte med 
mormor, morfar och moster till Cirkus Olympia i Oskarström.
 
 
Clownen, akrobater, kameler, hundar, getter och hästar!
Så himla duktiga alla var, jag är imponerad.
 
 
I pausen ville Isabell rida på en av de små hästarna.
Hon var så fin när hon red runt i manegen på den lilla hästen.
 
 
 Synd jag inte fick en bättre bild!
 
"-Jag kommer nog drömma om cirkus i natt" sa Isabell innan det var slut.
Risken är att moster också drömmer om cirkus i natt.
Jisses så bra det var!
 
Hoppas ni haft en skön söndag!
Kram P♡
1 Yvonne:

skriven

Mysigt för barnen!
Kram

Kommentera här: