Ikväll doftade det vår

Nästan varje dag hittar jag nya vårtecken nu.
Idag på lunchpromenaden plockade Nettan och jag fina små Snödroppar.
Så nu har vi lite vår på kontoret.
 
 
Ikväll när jag kom hem tog jag och Patrik en promenad.
Det doftade så gott, nästan så där som när man börjar kratta löv på våren.
Härliga tider som väntar oss nu.
Himlen var så vacker ikväll, vilka färger!
 
 
Jag börjar längta efter trädgårdsarbete och utefix hemma på kvällarna efter jobbet.
Har många planer och ideer i mitt huvud som väntar på att förverkligas.
 
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
 
Har ni sett några vårtecken?
Kram P♡
1 Anna Törngren:

skriven

Visst är det underbart!
Till helgen ska jag så lite fröer, tjoho.
Grattis till att du blivit dubbelmoster. Gratta gärna Lotta från mig.

Kramar
Annapanna

Svar: Klart jag skall hälsa Lotta och den lilla Lovisa. Kram
Petra Svensson

2 Yvonne:

skriven

Så härliga bilder! Snödroppar är vår och nu kan den få komma på riktigt. Ha en fin vecka! Kram

Kommentera här: