Fotofällan

 
 Jag är fast i fotofällan.
Hur skall jag ta mig ur den?
Har travar med foton från hela 2013 liggande på övervåningen.
Idag tog jag itu med att framkalla de sista som satt i kameran.
 
 
Heter det fortfarande framkalla förresten?
Nu laddar man ju liksom upp fotona på nätet.
Ja ja, anyway!
Nu väntar jag på ytterligare 116 foton som skall komma i postlådan.
Sen är det dags för 600-700 bilder att ta plats i albumen.
Tur att vi var på Gekås förra veckan och fyllde på albumförrådet.
 
Tänkte bjuda på några bilder från i somras som avslutning.
 
 
 
 
 
 
Det var allt för idag!
Imorgon är det FREDAG!
 
1 Yvonne:

skriven

Härliga bilder!
Kram

Svar: Tack Yvonne!
Petra Svensson

2 Anonym:

skriven

Jösses! Är det inte bättre med digitala album?
Du den där kaninen är kanske släkt med den vit och bruna jag ser allt som oftast när jag cyklar till jobbet. Den sitter och käkar precis vid cykelbanan vid rondellen in mot vårt område. Supersöt.
Kram
Anna

Svar: Digitala fotoalbum är inget för mig. Tacka vet jag när man kan sitta och bläddra i ett album och drömma sig tillbaka, meeeeeen alla mina foton finns så klart digitalt också!Den vita kaninen gör mig glad. Den brun/vita är så klart kusin med den du brukar se!
Petra Svensson

Kommentera här: