Ho Ho Ho Hooooo

Idag fyller min underbara pappa år!
Jag har ringt och grattat honom idag på morgonen.
Grattis pappa.
 
 
 
Min fina svägerska Rebecca fyller oxå år idag.
Grattis Rebecca!
 
 
 
Det blir kalas för dem båda på lördag, skall bli skoj.
 
Idag kom mina halsband som
jag budat hem på Tradera.
Jag gillar ju som ni kanske vet ugglor,
så nu har jag utökat mitt ugglebestånd med tre långa halsband.
Tyckte dessa var fina alla tre.
 
 
Nu har vi tänt lite levande ljus och skall bara ta en myskväll vid tvn.
Vår lilla Maya sitter och leker med vattnet i tvättstugan.
Om man låter vattenkranen rinna lite sakta kan hon sitta länge i vattnet och
låta det rinna på tassarna.
 
 
Nu blir det Mästerkocken och något gott att dricka!
 
Trevlig kväll♥
 
1 Anna Törngren :

skriven

Oj vilka fräsiga halsband!
Lilla Maya-skrutt så fin hon är.
Hälsa morbror från mig.

Kram
Annapanna

Kommentera här: