Härligt med lediga dagar

Idag sov vi länge och åt frukost i lugn och ro.
Sedan stod städning på programmet och efter det promenad.
Det var riktigt skönt väder på förmiddagen, nästan lite, men bara lite vår i luften.
 
 
Åååh jag blev sugen på att slänga ut julen och ta fram allt det vita, limegröna och
krispiga som jag har tänkt ta fram nu efter jul.
Jag gillar att röja ut julen och få längta mot vår.
Har suttit och kollat gardiner på nätet, men jag tror att jag hänger upp dem som ligger
i lådan sedan förra våren. Gillar dem mycket.
Nästa helg blir det till att slänga ut julen och köpa tulpaner.
Känns helt ok tycker jag!
 
 
Ikväll har vi käkat Indisk mat från Indian Kitchen i Halmstad.
Det är andra gången vi köper mat där. Mums så gott det är.
Har ni inte testat så gör det!
 
Nu skall vi kolla på På Spåret och heja på
Erik & Martina Haag.
 
Har haft en toppenskön dag.
 
Trevlig fredagkväll♥
 
 
1 Kristel:

skriven

Hoppas din förkylning blivit bättre nu, här är vi äntligen på topp igen :) julen har blivit utstädad här så nu väntar jag också på lite vår!! Vi ses snart gumman puss på dig

Kommentera här: