Platser jag vill besöka

 
Det finns platser som jag varit på, som jag längtar till ibland.
Det kan vara platser nära hemma och platser lite längre bort.
Platser som ha betytt mycket och som fått mig att känna mig glad och må fint.
Några av dessa är.......
 
Ven
 
Österlen
 
 Mölle
 
 
 
Hallands Väderö
 
Alla bilder har jag hittat och hämtat från Google.
 
Alla dessa platser symboliserar sommar, sol och lata dagar för mig.
Det är det jag längtar efter allra mest just nu.
 
Tänk att få packa kylväskan full med godsaker och ge sig av
mot ett härligt resmål en tidig sommarmorgon och bara njuta av en
varm skön och alldeles ledig dag.
 
 
Sen på kvällen när man kommer hem, släppa ut Maya i långkoppel så hon får jaga fjärilar. 
Tända grillen och fixa alla tilltugg i uteköket tillsammans.
Smutta på ett glas iskallt rosé medan grillen får den rätta glöden.
Luta sig tillbaka i den lilla loungen på framsidan av huset och känna att solen har
gjort huden alldeles öm under dagen.
 
 
Tänk vad det finns mycket härliga dagar att se fram emot och även att
se tillbaka på.
Älskar sommar och sol och lata dagar.
 
♥♥♥
 
 
1 Yvonne Blom:

skriven

Härliga platser du valt!
De tillhör mina favoriter också förutom Hallands väderö som jag inte har besökt.
Fint att drömma och minnas fina platser!
Kram Yvonne

Kommentera här: