Sista fredagen i september

 
 
Idag är det sista fredagen i september!
Det är oxå fredagen då min fina svägerska Malin fyller år.
Grattiskram till Malin♥
 
Idag har jag mest tagit det lugnt, vilat, läst och småpillat lite.
Har plockat in lite fina blommor från trädgården. Det finns fortfarande lite blommor
kvar som är fina trots det myckna regnandet det sista dagarna eller veckorna;-)
 
 
 
Dagens bästa är nog att min duffel jag beställt på La Redoute har kommit
och var bara SÅ fin och lagom.
Detta muntrade i alla fall upp mig lite grann.
Här kommer en bild på den.
Den får "hänga till sig" lite på en galge ett tag tills vintern kommer.
 
 
Nu är det dax att laga lite mat och ordna med fredagsmys här hemma.
Det blir en lugn fredagkväll i soffan tillsammans med min underbart fina man
och vår gosiga lilla kisse Maya.
 
Trevlig Helg alla♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Anna Törngren :

skriven

Jag önskar dig världens härligaste helg. Hoppas att magen är bättre.

Kramar
Anna

2 Malin:

skriven

Tack snälla för detta! Och för det fina kortet, så gulligt av er! Hoppas maten igår smakade bra och att ni haft en fin dag i Skåne. Ta hand om dig! Kramar från mig och kusinen

Kommentera här: