Glada minnen

 
Ikväll sitter jag och kollar på foton!
Försöker muntra upp mig själv lite eftersom min mage fortfarande
inte är bra. Har varit på läkarbesök igen igår och idag var det
dax att ta nya blodprover.
Är hemma från jobbet dessa dagarna för jag måste få sova och få lite ro.
Är väldigt jobbigt att inte må bra.
Så ikväll har jag plockat fram lite foton och tittar på gamla semesterminnen.
 
 
Gillar denna bilden mycket!
Den är tagen sommaren 2010 på Beddingestrand i Skåne.
Min fina vän Kristel höll i kameran.
Det var en alldeles fantastisk dag som jag ofta tänker tillbaka på med glädje.
 
 
Nästa bild kommer från ett vackert Västervik, även detta 2010.
Vilken resa vi hade några varma sommardagar alldeles i början av semestern detta året.
Vi hyrde cyklar och cyklade omkring i den lilla staden, drack massor rosé,
badade och åt goda middagar på de mysiga restaurangerna.
 
 
 Sist men inte minst en fin sommarbild på vår älskade Maya.
Ute på gräsmattan, på lur efter någon liten fladdrande fjäril eller gräshoppa.
 
Skall bara slappa i soffan resten av kvällen och vila.
Har lite goda frukter och bär framför mig på soffbordet som jag skall
mumsa på nu och lite senare skall jag ta en kopp varmt gott te med en liten
klick honung i.
Ute öser regnet ner och det är extra mysigt att sitta och kura i soffan med
massor av tända ljus i vardagsrummet.
Lite ledsen inuti men allt beror på min jobbiga mage.
Hoppas det känns bättre efter att ha sovit i natt.
 
Mysiga kväll till alla♥
 
 
 
 
1 Anna Törngren :

skriven

Men kära kusin det här med din mage är bara för trist. Hoppas läkaren kommer på vad det kan vara så att du kan få rätt hjälp. Det är så vanvettigt jobbigt när magen krånglar (här är det en som vet sen födslen). Alltid mysigt att kolla på gamla fina kort och sen kura under en filt är inte heller fel.

Kramar till tusen!
Anna

2 Merja:

skriven

Krya på dig gumman!!! Tänker på dig. Ta nu hand om dig och vila!! Kramiz

Kommentera här: