Julklappsletardax

 
Oj vad fort dagarna går!
Har laddat hem en app till mobilen som heter
Countdown for Christmas.
Här kan man bland annat se hur många kvällar till
man skall gå och lägga sig innan det är julafton.
57 nätter till att sova, sen är det JULAFTON!
Jag har så smått börjat kika lite efter julklappstips.
 
Jag har några ideér på klappar som skall inhandlas så småningom.
Har faktiskt redan handlat några klappar.
Mitt i sommaren köpte jag de allra första.
Nu gäller det bara att komma ihåg att jag har några julklappar som redan är köpta;-)
Ikväll skall jag kolla upp en grej på nätet som kanske skall bli en julklapp till min fina pappa.
Alltid svårast att köpa till honom.
Lättast att köpa till denna julen är min gosiga systerdotter Isabell.
Moster måste hejda sig ibland.
Nu skall jag surfa runt lite och kolla vad jag hittar.
 
Hej hopp.
 
 
 
 
1 Anna Törngren :

skriven

Så duktig du är som tänker långt före. Den förmågan hade jag behövt plocka fram igen. Har inte så många att köpa till men vi ska komma på klappar från andra till våra barn och det är himla knivigt.

Kramar från kusin vitanmin

Kommentera här: