My Garden

Jag har varit i Oskarström och klippt mig i eftermiddag.
 Så skönt med nya friska toppar, genast ser håret mycket piggare ut!
Passade på att titta in på Petras Godis & Grejer när jag var klar hos frisören.
 Som vanligt fanns det massor av fint.



Jag hittade en jättefin skylt som skall få hänga på vår trädgårdsgrind,
har bara provat den ikväll för det blåser ju så hemskt. Vill ju inte att den skall gå sönder.

Den passade fint tycker jag!


Skylt från Petras Godis & Grejer

Hittade ett så fint fågelbad oxå, men jag måste fundera lite innan jag bestämmer mig.
Men jag tror nog det blir så att jag måste köpa det!

Idag har mina små igelkottar fått flytta ut på trappan, dessa små kottar har jag fått av min snälla moster/gudmor Asta i julklapp. Har inte velat ställa ut dem innan, men idag var det dax.
Ganska fräcka tycker jag!


Tack än en gång moster Asta, för dessa pigge kottar!

Nu blir det soffläge och kolla sista delen av Sveriges Mästerkock,
lite goda röda druvor står i en skål och väntar nu!

Trevlig Kväll Alla Glada


Lungörten blommar nu för fullt i trädgården
♥♥♥

Kommentera här: