11 December

 
Många är nyfikna på hur mitt Guess halsband som jag
fick av Patrik i födelsedagspresent ser ut.
Så jag knäppte en bild på det och armbandet.
Armbandet köpte jag ju redan i somras i Stockholm.
 
 
 
Tycker så mycket om det!
Får bli julens smycken i år.
Jag har min juloutfit nästan klar. Bara en liten detalj
som saknas, Klänningen!
Men med en fin väns hjälp så kommer det lösa sig tror jag.
 
Nu är det bara några få timmar kvar till det magiska
datumet 12-12-12.
Många kommer nog gifta sig och förlova sig imorgon.
För mig är morgondagen oxå alldeles speciell.
Varför???
Det får bli en Cliffhanger.
 
Ni får se imorgon.
 
KRAM!
 
 
1 Anna Törngren :

skriven

Ååh vad spännande! 121212?
Vad fint halsband som matchar armbandet, förstår att du blev glad över gåvan.

Kram
Anna
Vi bloggses imorgon

Kommentera här: