Sköna torsdagkväll

  
Vilken skön kväll!
Började kvällen med zonterapi hos fina Nethan.
Hon tryckte på alla punkter i foten som skall göra gott i kroppen.
På en del ställe gjorde det riktigt ont, det betyder väl att något behöver tryckas till.
 
När jag åkte hem från Nethan var jag helt seg och lite trött.
Nu har jag tagit en varm och skön dusch, satt på mig mysdressen och krupit
upp i soffan med massa sköna kuddar och en filt.
Skall ha en mysig tv-kväll nu tillsammans med Patrik och lilla kisse Maya.
Blir nog ett stort glas äppelmust från Kivik att smutta på vid tvn.
Imorgon är det fredag.
Inte helt fel.
 
♥♥♥
 
1 Anna Törngren :

skriven

Tankarna på fredag gör att jag nästan dansar samba!
Du den där gubben du har, honom ska du hålla hårt i. Han verkar ha fattat att du är en guldklimp och så kan han konsten att visa det med ljuvliga rosor. Vad mer kan man begära?

Kram på dig!
Anna

Kommentera här: